02.41

först vart det hemma kväll men mammsen, syster och systers kompis elin.
tacopaj, vin och trevligt sällskap! sen vart det till att ta en buss hem till misenfisen min älskoopälskoo <3
en vart det krogen och massa dans, mee like ! nu sitter man hemma hos pongsan
och snart blir det sängen, för i morgon så blir det Norrköping med tillan.
hon ska visa mig hur det är att bo i norrköping och så ska vi gå på krogen,
vilket kan bli en riktig kul grej !! har hört att det ska vara jävligt kul på krogen i norpan,
så jag har höga förväntningar och hoppas på en riktig jävla kul kväll!!
Fast iofs, jag ska va med tillan, kan inte sluta annat är bra :D
Ha en bra kväll, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0