23.47

halloj
Igår så vart de massa blandade känslor i skolan, både positiva och negativa,
mest positiva som tur var :))

vid halv sex tiden så kom Matilda till mig.
Vi lagade ungspannkaka, as smarrigt !
Men när vi skulle kläcka ett ägg så va de mögligt!! UUUUUSCCH !
lukta skuuuunk i hela lägenheten !



Efter middagen så satt vi och snacka massa skit och
kolla in massa bloggar ;D
Va jätte trevlig stämning eftersom att vi båda hade lyckats bra i skolan
den dagen + att de va ju Matilda jag va med, varför skulle inte stämningen flöda av positivenergi?
sen drack vi tee och åt ballerinakakor, as gott!



Idag så har jag vart med Brundten på jysk och rusta.
Sen åte vi hem till mig och sen kom Nilsson och Forsberg
och hämta upp oss så åkte vi till Willys och handla.
Sen åkte vi hem till Forsbarg och laga taco och prata
gamla minnen och allt annat mellan himmel och jord!

Nu sitter jag hemma och pluggar och är superdupertrött!!
Ska ringa babe sen blir de till att hppa i säng, <3


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0