09.25

Börjar dagen men att försova mig igen, what's up with that liksom :/
Men så ringer Matiulda och säger att kristin blivit sjuk, vilket var
jätte tråkigt verkligen, men helt plötsligt så låg jag right in schedule igen :)

Men jaha Kristin är sjuk och hur ska detta gå nu då?
Redovisning och allt i morgon?!
Jag och Matilda får ta våran del och plugga på idag
och be till gudarna att Kristin mår bättre i morgon ! Krya på dig Kristin!

Jaha, ne men om man ska ta sig en kopp kaffe och en bit
hembakat bröd då! Sen blir de som sagt att dra till stan och plugga
med Matilda. Får hoppas att vi blir klara tills klockan två för då ska jag
möta farmor och farfar sen vid halv fem så ska jag jobba..
åter igen en fullspäckad dag, kommer ju vara helt förstörd innan veckan nått sitt slut.. 


                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0