00.57

Då var de äntligen dags att krypa till kojjs.
Dagen har vart fullspäckad och jag är helt slut!

Först försov jag mig, så fick hoppa in i duschen och skynda
mig ner på stan för att möta upp några pluggkompisar.
Efter att jag och gruppen hade pluggat färdigt för idag så
gick jag och Matilda till biblioteket och låna lite böcker och sen 
mötte jag upp Nilsson på stan och gick och kolla på vinterjackor :)
Sen klockan 16.30 började man jobba och var inte klar förrens 23.20...
Sen nu har man suttit och pluggat och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna!

I morgon blir det till att plugga med Kristin och Matilda,
sen ska jag träffa farmor och farfar ! :)

När jag gick på stan med Nilsson så kom jag på att jag behövde nya
kuddfodral och jag hittar aldrig några bra som passar
mina kuddar samt har bra pros för en fattig student....
Så jag gick till OD's (eller va de nu heter) och köpte tyg istället,
så får jag sy mina egna kuddfodral :)) tror att de kommer bli kanon fint !

Men nu ska jag sova, god natt 
                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0