ni är lyckan <3

Jaha då var man 20 !
Vette fan om jag ska vara glad eller ledsen,
känner mig gammal i alla fall det är en sak som är säker :D

I fredags firade i alla fall mina favoritflickor mig, och då var jag GLAD!
Först så hade de bokat in mig på en Helkroppsbehandling på sunlight som
varade i en timme, (den timmen gick otroligt fort kan jag säga)



Först så skrubbade hon min kropp med salt eller någe? kommer ej ihåg
vad hon sa att de var, skönt var det i alla fall! Sen så fick jag hoppa in i duschen
och duscha av det.

Efter det så smörjde hon in min kropp i någon slags olja/lotion
som skulle ge energi till kroppen. När hon hade gjort det så plastade hon in mig och sen
spännde hon en värme dyna runt kroppen.

Undertiden som det fick värka så fick jag en ansiktsbehandling, helt underbart
då när jag låg där så började jag half gråga och hon frågade mig
- gör det ont ?
så svarade jag
- nej jag är bara så otroligt glad, det här var precis vad jag behövde! vart så stressad och
haft så ont i kroppen på senaste så är bara så lycklig.
så tack flickor än en gång!

Efter det så fick jag ligga där ett tag och sen så hade de gått en timme?
fan va fort de gick, var helt förvirrad?
Hon sa:
- så, här har du lite vatten så kan du ta på dig så ses vi där ute sen.
Jaha tänkte jag, och klädde på mig för att gå ut och möta henne
(inte visste jag att det gått en timme?)
så kommer jag ut där som en vilsen hund och ser mig omkring efter henne,
men nej hon var borta :O?
Då kom en anna tjej fram och fråga om de gått bra och då var jag tvungen att
fråga var den andra tjejen hade tagit vägen,
- hon har en annan behandling nu.
Vaaaa?
- jaha har det redan gått en timme?
jaja, de hade de tydligen gjort.. haha, tiden går fort när man har roligt :D

Då såg jag i alla fall tjejerna tillslut och vi satte oss på relaxavdelning och
jag vart bjuden på cider och så fick man gå och ta frukt eller snaks om man ville,
jätte mysigt !



Efter sunligt så gick vi hem till mig där min andra suprice väntade!
Helalägenheten var full med ballonger och annat pynt, och de
hade gjort en supergod bål och lagat mat och grejor!

sen fick jag paket, ett jättefint halsband och ett par jättefina örhängen!
och så hade flickorna bakat en tårta, och den var också supergod och jättefin :D

sen så spelade vi spel, (med andra ord) och sen bar det av till krogen!

Efter krogen blev det kebabhouse och sen kom freddy och hämta oss och släppte av mig
hemma hos mig, och jag gick och la mig som den lyckligade människan på jorden,
att ha så fina och underbara kompisar som jag har, det kallar jag riktig jävla lycka.
puss på er <3

här är massa bilder från kvällen.
bilderna behövs inte förklaras, de säger sitt ändå

   

   

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0