16.00

Idag bestämde jag mig för att ta tag i den här
tygbiten som jag köpte för ett tag sen,
har vart så mycket i skolan så har inte haft tiden
förrens idag :)



Jag hade ingen beskrivning på hur jag skulle göra
och jag hittade ingen bra på internet heller så jag
fick använda fantasin och försöka minnas något från
syslöjden man hade i grundskolan!



Det första jag gjorde var att klippa ut de tygstycket som skulle bli
själva kuddfodralet, och sicksacka kanterna på den biten.



sen så sydde jag ihop tre av sidorna och lämnade den sidan, där
dragkedjan skulle sitta, öppen. Sen så var det dags att sy dit dragkedjan,
phuu, detta skulle bli en utmaning...

 '

Sen var det äntligen klart och jag vart supernöjd med resultatet!





Nu ska jag kuta till jobbet, tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0