21.55

Halloj,
Helgen har vart kanon !
I fredags så var vi hemma hos sofia ljungpung och firade henne,
det bjöds på massa smått o gott och allt var bara såå bra :D
först när vi kom så fick vi en god välkomstdrink!

 

sen så åt vi massa gott, bl.a. vårrullar som var hemmagjorda, asgoda :D
sen så lyssnade vi på massa musik och sofia öppnade sina presenter :))
sen vid tolv-tiden så begav vi oss mot krogen och där var de också trevligt!

på lördagen så kändes de i hela kroppen att man nog hade haft för trevligt dagen innan...
hade ont i hela kroppen, speciellt i huvudet :((
Vid tre tiden orkade jag rycka upp mig och börja fixa iordning mig för Daniellas 20års firande :))

Hos Daniella bjöds de på supergod mat och massa tårtor :D

   

Dock så mådde jag inte så bra så smakade bara på blåbärstårtan, men den var supergod i alla fall :D
Efter maten och efter fikat så var de dags att öppna paket :D
utav oss så fick Daniella en korg med massa typiska "tjejsaker", det var de hon önskat sig,
så hoppas hon blev nöjd :))



Vi begav oss hem efter att Daniella öppnat presenterna.
Jag somnade direkt när jag kom hem, vilket var vid halv elva typ :)
Halv elva på en lördag? ja tror de eller ej men jag börjar bli för gammal för att
orka vara uppe sent på helgerna :P

Idag när jag vakna så kändes de som om jag hade gått in i en tegelvägg eller någe,
för jag vaknade upp med feber och världens jäkla dunderförkylning !
Kan vart därför jag var så seg i går på Daniellas tjugoårs firande...
Aja världens underbaraste sofia ljungpung var i alla fall på apoteket åt mig och köpte
treo, kan jang och renässans plus. Puss på dig gumman!

Ah men även fast jag kännt mig som en sjuk-säck-potatis idag så har jag i alla fall
orkat göra iordning frukost/lunch åt mig själv :)
Fick bli en omelett med :

1 ägg
4 skivor skinka
1 liten gul lök
½ burk stekta champinjoner
1/4 röd paprika
½ tomat
svartpeppar
salt

och till det åt jag en leverpastejmacka med gurka och paprika,
så har nog fått i mig alla slags bra vitaminer och järn för idag hoppas jag :)

    (omeletten ser bränd ut men det är den ej)

Sen nu ligger jag och kollar på "på spaning med Bridget Jones" och snorar satan!
Kommer nog somna innan filmen är slut för jag är helt utmattad.
Tjingeling.


                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0