21.40

uuuh, var nog ingen bra ide att träna när man fortfarande inte
är riktigt frisk + att man knappt ätit någe på tre dagar så man
har ju inte så mycket energi i kroppen direkt.
hur som helst jag fick i alla fall gå ut två gånger ifrån passet
för jag höll på och svimma, skit läskigt, vart helt flimmrigt för ögonen :/
Aja det kändes ju skönt i alla fall att få bli lite svettig !
Det roliga med det var ju att jag åt en jättestark Tzatziki i söndags,
innan jag blev sjuk alltså, och jag har ju typ haft influensan så jag har ju
frysit som ett jäkla as asså, sovit med dubbla mjukisar och ändå inte svettats!
Så nu, fyra dagar senare, så svettades jag ut all vitlööök !!! HAHA fyfan de
staank ju vitlök :O:P Pinsamt...

Aja, får ta de lugnt nu i helgen så kan jag nog börja träna igen på måndag :))
Efter träningen var jag i alla fall ute och gick med misenfisen, det var skönt!
Nu sitter jag hemma hos Tobias och ska strax gå hem så jag hinner plugga lite
innan jag går och lägger mig :)
I morgon ska jag träffa mammsen, hon ska komma till mig vid tio så det blir
ingen sovmorgon i morgon inte!
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0